Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 20 juli 2015

Challenge HobbyVision Thema Zomer

Hallo allemaal,

Het is alweer de 20e van de maand. Dus dat betekent dat er weer een nieuwe challenge van start gaat op ons HobbyVision blog. Deze keer is het thema Zomer. Nou, dat moet toch geen probleem zijn met dit prachtige weer hihi.

En dit is mijn zomercreatie geworden:


Ik ben begonnen door de slippers op het designpapier te leggen, omtrekken en uitknippen. Het designpapier is van Maja Design, Summer Crush. Wat een geweldig mooi papier is dit toch weer. Ik ben toch wel een fan van Maja Design. Mooie designs en ook erg stevig papier.

De bandjes heb ik ook overgenomen uit designpapier. Deze heb ik uit de paperpad uitgeknipt. Dit allemaal op het MDF geplakt met de alleslijm van Dutch Doobadoo. En daarna de randen bruin gemaakt met de Distress Inkt Brushed Corduroy.


Het plaatje komt ook uit het paperpad. Er is ook een los vel hiervan, maar het plaatje was te groot voor deze slippers. Het plaatje heb ik weer geplakt op een Noor! Designmal.

En natuurlijk hoort bij de zomer ook een ijsje en een zonnebril. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Holiday. Ik heb ze op kleur gebracht met Distress inkt Brushed Corduroy en roze inkt voor bij het ijsje.

Natuurlijk mogen we niet verbranden, dus ook maar een flesje zonnebrand erbij geplakt. Deze is van Noor! Design. Na het stansen heb ik het papier nog in de mal laten zitten. Met een dauber en roze inkt heb ik de ge-emboste delen rose gemaakt. Daarna maak je de mal gewoon weer schoon met een babydoekje.


Op de bandjes heb ik een stukje koord geplakt. Het Dutch Doobadoo greyboard woordje Zomer heb ik eerst op de versamark gedrukt en daarna blauwe frantage erover gestrooid. Dit weer verhit met de heattool.

Bij de grote bloem nog 2 verschillende soorten blaadjes geplakt van Dutch Doobadoo. En verder nog een paar bloemetjes en pareltjes geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust!

Deze challenge loopt in verband met de vakantie 2 maanden. Doen jullie weer gezellig mee?

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en/of vakantie.

Liefs,




Uiteraard zijn de gebruikte artikelen te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij de webshop.

Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Pair of FlipFlops  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Holiday  Dutch Doobadoo - Dutch Greyboard Art - A6 Maritime  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Snapshots  Scrappapier Maja Design - Summer Crush - He gives her flowers
                      Dutch Doobadoo - Laserfiguren A5 - wit - bladeren   Dutch Doobadoo - Laser Paper Art - Kraft Leaves  Joy! Crafts - Noor! Design Ovaal Franse Lelie    Joy! Crafts - Clearstamp - Summer Holiday    Joy! Crafts - Cutting & Embossingstencil - Fles Zonnebrandcreme

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze prachtig gepimpt je zomer sandaaltjes !!
    Leuke accentjes ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen