Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







dinsdag 15 oktober 2013

Verjaardagskaart

Goedemorgen. Yessss, het is me eindelijk gelukt. Ik heb nu ook een blog. En dan moet ik natuurlijk wel iets laten zien hè. Voor mijn schoonzus heb ik een verjaardagskaart gemaakt. Helaas had ik niet veel tijd om te kleuren, dus maar een kant en klaar plaatje gebruikt. Voor de kaart heb ik het nieuwe Maja Design papier gebruikt, wat is die toch weer mooi! Ik hoop dat je de kaart leuk vindt en wie weet tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Wauwww superrrr dat het gelukt is Monique!!!
    welkom bij de club van bloggers :-) Je eerste kaart is een juweeltje!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou het begin is er hè, heb je die wee stamp zo van internet geplukt ingekleurd en al?

    Maar je kaart mag er zijn hoor ben nieuwsgierig naar de rest.

    Lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen