Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 6 januari 2023

You mean the world to me

 Hallo allemaal,

De nieuwe Valentijn collectie van Dutch Doobadoo ligt in de winkel. En wat is die weer gaaf! In de collectie zit de toffe Shape Art Joyce. Met deze Shape Art ben ik aan de slag gegaan en heb dit kaartje ermee gemaakt.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit zwart cardstock. Daarna heb ik een maatje kleiner uit wit cardstock genomen en nog een maatje kleiner uit designpapier  van Bella Lulu Ik ook van jou van.

Shape Art Joyce
470.784.197

Shape art joyce



Ik ben helemaal verliefd op het vliegtuigje van CraftLab. Die heb ik uit het designpapier Ik ook van jou gestanst. Bij Valentijn hoort natuurlijk een verliefde gnome. Deze komt uit een knipvel dat ik gekregen heb bij een bestelling van Noor & Zo. De verliefde gnome is helemaal in de wolken haha, dus achter het vliegtuigje heb ik nog 2 wolkjes geplakt. Deze komen uit een mallenset van Studio Light met de luchtballon.


Onderaan de kaart heb ik een wolkenrand gemaakt met de borderstans van CraftLab. Om een beetje diepte in de kaart te krijgen, heb ik de voorste rand met wolken met 3D foam opgeplakt. De rand van de wolken heb ik blauw gemaakt met Distress inkt Tumbled Glass. De tekst, ook van CraftLab, heb ik gestempeld op een banner, die ook van CraftLab is. Ook de banner heb ik met 3D foam opgeplakt.

Naast Dutch Doobadoo heb ik onderstaande artikelen gebruikt:
-  Stansmal Friendz Vliegtuig Creative CraftLab CCL-FR-CD467
- Stempel Dear Friend Creative CraftLab CCL-FR-STAMP337
- Stansmal Borderz Wolken Creative CraftLab CCL-ES-CD389
- Stansmal Essentials Striped Banner CCL-ES-CD390
- Stansmal Hot Air Balloon SL-SS-CD459


Dan nog een keer de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten