Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 4 november 2022

Pietenpost

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie van Dutch Doobadoo ligt weer in de winkel. Deze keer is het een Sint en Piet collectie. En wat is die toch weer superleuk!! Op 12 november komen Sint en Piet alweer in het land. Hoe leuk is het dan om deze superleuke mallen te gebruiken voor een kaartje in de schoen of voor een surpise. Ik ben aan de slag gegaan met deze collectie en heb er deze kaart mee gemaakt.


Voor de basis heb ik de Card Art Pietenmuts gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en daarna de binnenmaten overgenomen uit designpapier.

Card Art Pietenmuts
470.784.172

470.784.172 Card Art Pietenmuts


Het designpapier dat ik voor de muts heb gebruikt, komt uit de Crafty Kit Sinterklaas. Deze Crafty Kit bestaat uit 12 vellen designpapier en een uitdrukvel met verschillende sinterklaasjes. Ook de cadeautjes die onderaan op de kaart staan, staan op het uitdrukvel. Deze kun je niet uitdrukken maar moet je uitknippen.

Crafty Kit Sinterklaas
473.005.034

473.005.034 Crafty Kit -Sinterklaas


De veer heb ik overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaat uit designpapier dat in de Crafty Kit zit. De binnenste lijnen van de veer heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Structuur pasta wit. Ik heb de veer op het designpapier gelegd en daarna de buitenste rand afgeplakt met afneembaar papier. Daarna heb ik de binnenste lijnen ingesmeerd met de witte structuurpasta. 

Dutch Doobadoo Structuurpasta
870.000.000

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml


Achter de pietenmuts heb ik de Card Art Schatkaart geplakt. Die kun je natuurlijk ook gebruiken als verlanglijstje voor Sint en Piet. De steksten zijn Creative Craftlab.

Dutch Doobadoo Card Art Schatkaart
470.713.718

470.713.718 Card Art Schatkaart


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Naast de artikelen van Dutch Doobadoo heb ik nog de volgende artikelen gebruikt:
- Craftlab Stempel Pietenpost CCL-ES-Stamp321
- CraftLab papierblok Pietenpost CCL-FR-PP77 (het gele papier op de schatkaart/verlanglijstje)
- Paperpad Christmas Cottage Essentials SL-ES-PP53 (de blauwe onderrand van de pietenmuts)

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten