Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 1 oktober 2022

Happy Bday

 Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen ligt de nieuwe collectie in de winkel en ohhh wat is ie weer superleuk! Ook in deze collectie zit weer een toffe Crafty Kit. Hiermee heb ik dit verjaardagskaartje mee gemaakt.



In de Crafty Kit Huisje van Snoep zitten 12 vellen designpapier van 20 x 20 cm, een uitdrukvel met gnooms en een mal van een snoeppot. Dit is een enkele mal, maar voor deze kaart heb ik er een dubbele kaart van gemaakt.

Crafty Kit Huisje van Snoep
473.005.033

473.005.033 Crafty Kit Huisje van snoep




Ik ben begonnen door eerst 1 mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de mal er precies naast gelegd en ook deze overgenomen. De middenlijn is een vouwlijn en heb ik dus gerild. De binnematen heb ik overgenomen uit het designpapier. De randen heb ik iets bruin gemaakt met distress inkt Vintgae Photo. 




Van het kleine vlakje middenin de mal heb ik een pocket gemaakt. Langs de buitenlijnen en de onderkant heb ik 3D foam geplakt. Hierdoor komt de pocket iets hoger te liggen zodat er ook nog een tag in kan. De tag is van Marianne Design. Ik heb hiervan de kleine tag gebruikt.




Ohh zijn die gnooms niet superleuk? Deze komen uit het stansvel dat in de Crafty Kit Huisje van Snoep zit. 




De tekstjes zijn van Creative CraftLab. Het ijsje en de snoepjes staan ook op het uitdrukvel en kun je uitknippen. 




Op de voorkant heb ik een shaker gemaakt. Ik heb hiervoor een mal van Creative CraftLab gebruikt. De sterretjes in de shaker heb ik gemaakt met een mal die bij deze stans hoort. Verder heb ik er nog wat glitters in gedaan. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren en bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Voor deze kaart heb ik naast de Dutch Doobadoo Crafty Kit, de volgende mallen gebruikt:
- Marianne Design: CR1576 Craftables Slimline tags
- Creative Craftlab: CCL-ES-CD 269 stans Wordz Gefeliciteerd
Creatiev Craftlab: CCL-ES-CD 159 Stans Shaker Cirkel.

Liefs,







Geen opmerkingen:

Een reactie posten