Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







woensdag 1 mei 2019

Dutch Doobadoo Challenge #51

Hallo allemaal,

Een verjaardagskaart is altijd leuk om te maken en helemaal om te geven. Deze maand gebruiken we de Dutch Doobadoo B-Day mal.

Het is weer een gaaf Card Art model 470.713.698 deze keer. We zijn erg benieuwd naar jullie kaarten!

Natuurlijk hebben we met het Dutch Doobadoo team weer mooie voorbeelden voor jullie gemaakt ter inspiratie.

Dit is mijn voorbeeld geworden.


 Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het desingpapier Bride & Groom van Noor! Design.

Alle mallen en designpapier die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design. Onderaan dit bericht vind je alle artikelen die ik gebruikt heb. 

Wisten jullie dat we bij Dutch Doobadoo hele leuke Paper Art hebben? Dit is een papieren vel met gelaserde afbeeldingen. Door het laseren kun je hele fijne afbeeldingen krijgen die je met stansjes niet krijgt. Ik heb nu de Paper Art Butterflies gebruikt. 

Laser Paper Art Butterflies
472.948.007
 472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies

En om parels te maken, hebben we de Dutch Doobadoo Pearl Pen. We hebben deze in verschillende kleuren. Ik heb voor deze kaart de kleur wit gebruikt.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Langs de rand heb ik een smalle randmal van geplakt. Op de kaart heb ik een plaatje uit een oud Noor! Design blokje op een blauwe mal geplakt.

Natuurlijk mogen de bloemen niet ontbreken. Linksonder heb ik de supergave dahlia geplakt. Ik blijf deze bloem echt zo mooi vinden. Op de tekst heb ik de chrysant geplakt met daarachter nog een leuke swirl. Deze swirl heb ik ook achter de dahlia geplakt.

De gekleurde vlinders komen uit de Little Happiness collectie.

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind mei 2019 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook, dan kun je een foto van de creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen eind mei met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans). De winnaar krijgt van ons een Dutch Doobadoo prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.698 Card Art B-day  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit     472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies 

6011/0608 Paper Bride & Groom  6002/1285 Blauw Border Easter   6002/1198 Blauw Frame Swirls

6002/1302 Little Happines Butterflies    6002/0972 Floral Flourishes Chrysant  6002/1235 Summer Lovin Dahlia  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten