Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 21 april 2018

Travel

Hallo allemaal,

Vanaf volgende week ligt de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo in de winkels. En wat is hij weer gaaf!! Één van de artikelen is de Mask Art Earth. En wat is die toch mooi! Je kunt hem verwerken op een mixed media kaart met o.a. structuurpasta. Maar ook voor een eenvoudige kaart is hij super. Ik heb er deze CAS (Clean As Simple) kaart mee gemaakt. 


Ik ben begonnen door de mask op wit papier te leggen. Daarna heb ik de mask ingekleurd met 2 kleuren blauwe distress inkt. Onderaan donker en verder naar boven lichter.

Dutch Mask Art Earth
470.715.610

De stempel (van Dreamersland Crafts) had ik al een tijdje, maar er nog nooit iets mee gedaan. Tot nu toe dus. Ik heb de stempel ingekleurd met de Brushmarkers.

Het doodle randje heb ik gemaakt met de doodle stempelset van Noor! Design. Ook de tekststempel en de verrekijker zijn van Noor! Design.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel hem gerust hoor.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikele die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.715.610 Mask Art Earth   870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm   6410/0409 Stempelset  Life is a journey

6002/0931 Life is a Journey Wererdbol & verrekijker   6410/0393 Stempelset Doodle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten