Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 5 november 2022

Holiday Hugs

Hallo allemaal,

De winter komt eraan en dan hebben we weer de winterjas nodig. Bij Dutch Doobadoo hebben we nu ook een superleuke winterjas in de collectie. Superleuk om te gebruiken voor een winterkaart. Ik heb met deze winterjas deze kaart gemaakt.


 Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit wit cardstock. De binnenmaten heb ik overgenomen uit designpapier dat zit in de Crafty Kit Winterfeestje.

Dutch Doobadoo Card Art Winterjas
470.784.180

470.784.180 Card Art winterjas


In plaats van foamball clay heb ik de kraag en zakrandjes gemaakt met rood glitterkarton van Studio Light. 

Dutch Crafty Kit Winterfeestje
473.005.035

473.005.035 Crafty Kit -winterfeestje


Nog een klein kaartje erop geplakt en klaar is de kaart. Het leuke labeltje is van Creative Craftlab, net als de stempel.



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Naast Dutch Doobadoo heb ik ook nog de volgende artikelen gebruikt:
- SL-ES-PP50 Paper Pad Glitter paper Vintage Christmas
- CCL-ES-CD416 Craftlab Stans Bookmark
- CCL-FR-STAMP282 Stempel Gnomies

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten