Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 11 september 2020

Bloghop Noor! Design

 Hallo allemaal,

Er zijn weer superleuke papiersets uitgekomen van Noor! Design. Het is set papier en bijpassende labelvellen en een Scr@p papierrset.



Onze handen jeukten natuurlijk weer om hiermee aan de slag te gaan.



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 11 september langs alle blogs en laat een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten, kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt meegedaan.
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het designpapier To the Beach. Ik heb er een zomers kaartje van gemaakt. Maar uiteraard is dit papier ook heel geschikt om er een vakantiealbum mee te maken.
 
  


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Charlotte. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit rose cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier To the Beach.

Shape Art Charlotte
470.713.201
470.713.201 Shape Art Charlotte
 

Paper Bloc To the Beach
6011/0658
  6011/0658 Paper bloc To the Beach


















In het midden heb ik de gave blauwe Ovaal Royal geplakt. De stempel van Magnolia heb ik gekleurd met Copics. 

Blauwe mal Ovaal Royal
6002/1455

 
6002/1455 Snij-embosstencil - Noor - Ovaal Royal

 

 
   

 
















Achter de mal heb ik over de gehele breedte de Vintage Border Nathalie geplakt. 

Vintage Border Nathalie
6002/1546
6002/1546 Vintage Borders Nathalie




Bij het designpapier To the Beach hebben we ook bijpassende labelvellen. Deze bingokaartjes en ook de tekst Zomerzoen (zie foto hierboven) komen uit deze labelvallen.

Noor! Labelvellen To the Beach
6011/0428
 
6011/0428 Noor! Labelvellen To the Beach

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar

CORRY

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk je leuke reactie. Dan wens ik je nog een fijne dag en veel plezier met het hoppen!

Liefs,



9 opmerkingen:

  1. wat een leukerd zeg!!!
    Wat een mooie uitvoering is dat. Ik hou van magnoliašŸ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met dit mooie designpapier. Ik ben ook gek op Magnolia! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Monique!
    De mallen zijn heel mooi ,ook het papier,
    De Magnolia blijf ik leuk vinden.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en wat leuk om weer eens een Magnolia stempel te zien

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo een leuk kaartje gemaakt Monique met die mooie nieuwe papierset en prachtige stansjes...en het schattige Tildaatje prachtig ingekleurd...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Monique, echt een vrolijk geheel geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen