Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 20 maart 2020

Bloghop Dutch Doobadoo

Hallo allemaal,

DE BLOGHOP VAN NOOR! DESIGN STAAT ONDER DIT BERICHT. 

Ook komende maand een uitgebreide collectie Dutch Doobadoo met diverse modellen. Ben je er klaar voor?
 Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Stuk voor stuk laten we met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en de vele leuke mogelijkheden hiermee.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 20 maart t/m 22 maart 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij het blog van Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met één van de gave artikelen en wel met de Fold Card Art Accolade. Met deze toffe mal kun je een superleuk boekje maken. 

Als je de bloghop volgt, kom je als het goed is, net bij Ineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze toffe collectie. En wel met de Fold Card Art Accolade.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Card Art Accoladeboekje. Zoals de naam al zegt, kun je hier een heel leuk boekje maken.Ik heb nu alleen de 2 mallen gebruikt, maar je kunt het boekje net zo dik maken als je zelf wilt. 

Fold Card Art Accoladeboekje 
470.713.776
470.713.776 Fold Art Accoladeboekje


Het designpapier is het Scr@p Design papier Violet Dreams van Noor! Design. Bij dit designpapier zitten diverse kaartjes. Deze heb ik als labels gebruikt.


Het boekje heb ik opgepimpt met diverse Noor! Designmallen. Onderaan dit bericht vind je welke ik gebruikt heb.


In deze mal zit een uitstekend vlak die, als je die naar binnen vouwt, een pocket krijgt zodat je hier weer een label in kunt steken.



Voor de rechterkant heb ik de mal nog een keer overgenomen, maar dan iets smaller. Dit heb ik aan de linkerkant van de rechterflap geplakt. Ik heb dit alleen boven, onder en links vastgeplakt zodat je er nog iets achter kan schuiven.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb:


470.713.776 Fold Art Accoladeboekje   6011/0653 SCR@P Design Paper Violet Dreams  6002/1456 Snij-embosstencil - Noor - Border Royal  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant

6003/3002 Little Happines brievenbus  6002/1080 Little Happiness Deco-raam   6002/1427 Little Happiness  Lavendel


17 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterend boekje heb je met deze gave stans gemaakt. Ik kom ogen te kort!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi boekje heb je met deze geweldige mal gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig boekje met deze super leuke nieuwe mal! Echt knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk accoladeboekje ! Prachtige lilakleur! Supermooi met dit papier en de labeltjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie heb je ermee gemaakt. Ik vind deze Dutch Doobadoo mal ook helemaal te gek, je kan er zoveel verschillende dingen mee maken. Prachtig papier heb je ook gebruikt en mooie details erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart in prachtige kleuren Monique....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verrassend leuk boekje heb je gemaakt Monique!
    Ik kan er naar blijven kijken....zo GAAF....ik heb iets met boekjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow … een prachtige creatie Monique!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit boekje met deze nieuwe mal gemaakt Monique de voorkant is al prachtig... maar als ik dan de binnenkant zie ...echt GEWELDIG opgemaakt met zulke mooi papier en super leuke tagjes ..SCHITTEREND!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh wat een super mal is dit en leuk gemaakt geweldig gedaan klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een leuk en origineel model is dit. Gaaf aangekleed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk geworden.
    Deze mal en inspiratie ga ik gebruiken voor een kaartje voor mijn oma in het verzorgingshuis, helemaal alleen mag geen bezoek en dat terwijl haar man op sterven light in het zkh aan dit verschrikkelijke virus.
    Zelf was ze ook altijd heel creatief dus dit gaat ze geweldig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben nog maar kort begonnen met kaarten knutselen en vond deze mal er nogal ingewikkeld uitzien maar wat een super leuk resultaat kan niet wachten ermee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart. Je krijgt zin om zoiets te maken met deze mooie mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een schitterend boekje is het geworden. Prachtig papier.Ik heb toch echt wel 2 favorieten in deze collectie zitten hoor. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen