Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 16 januari 2020

Dutch Doobadoo Bloghop Collectie Januari 2020

Hallo allemaal,

We starten het nieuwe jaar weer met een te gekke Dutch Doobadoo collectie. We staan te trappelen om jullie de nieuwe projecten te laten zien!

Stuk voor stuk laten we met het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en wat de vele leuke mogelijkheden ermee zijn.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?



  • Ga tussen 16 januari t/m 18 januari 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben met de nieuwe collectie aan de slag gegaan. En hij is weer zo gaaf! Ik heb voor mijn voorbeeld de Dutch Card Art Wieg gebruikt.
En dit is dan mijn voorbeeld geworden.


Voor deze kaart heb ik de Card Art Wieg gecombineerd met een ander Dutch Doobadoo mal, de Swing Card Art Oval Flaps.

Dutch Swing Card Art Oval Flaps
470.713.337
470.713.337 Swing Card Art Oval flaps


Van de Card Art Wieg heb ik alleen het onderdeel van de wieg gebruikt. Dit is het kleinste malletje die je rechts op het plaatje hieronder ziet. Ik heb beide onderdelen apart overgenomen uit wit cardstock en de binnenmaten uit het designpapier. Je hebt dus 2 losse onderdelen. De grotere mal op het plaatje hieronder kun je dubbelvouwen en daar tegenaan plak je de wieg.

Dutch Card Art Wieg
470.713.762
470.713.762 Card Art

De Swingcard heb ik overgenomen uit kraft papier en daarna de binnenmaten uit designpapier van Noor! Design Vintage Babygirl.

Op het middelste stuk heb ik eerst een Magnolia mal geplakt. Daarbovenop eerst het achterstuk van de wieg. Daarna de baby uit het Bella Lulu knipvel Babygirl en daar weer bovenop de voorkant van de wieg. Deze heb ik met 3D foamblokjes erop geplakt om meer diepte erin te krijgen. Ik heb voor het dekentje de binnenmaat nog een keer uit designpapier overgenomen en dit iets boven de voorkant van de wieg laten uitkomen.



Aan beide kanten van de mal heb ik nog een randmal van Noor! Design geplakt. Op de linkerkant heb ik de tekst uit het Labelvel Vintage Babygirl gebruikt. Daarboven de tekst baby uit de One of a Kind Set Baby, ook van Noor! Design.

De rest van de mallen zoals het wolkje, kleerhanger met jurkje en het kroontje op het bed zijn van Magnolia.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk ook voor je altijd leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs, 


Dit zijn de artikelen die ik gebruikt heb.




470.713.762 Card Art3000/0035 Bella Lulu Knipvel Baby Girl 6002/0638 One of a Kind Baby  470.713.337 Swing Card Art Oval flaps

25 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en grappig dat je de wiegmal ook zo kan gebruiken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heel lief,wat een leuk model !
    En een schattig stempeltje!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schattige kaart! Prachtig gedaan, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die wiegmal. Ik had eigenlijk geen idee wat ik er mee moest en nu zie ik zo een leuk idee. Nou krijg ik weer hebkriebels. Mooi gemaakt!1 Groetjes Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje en wat is dat wiegje leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend schattig kaartje geworden met het wiegje.,groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dan toch wat een dotje.
    Je hebt er een super schattig kaartje van gemaakt.
    Ik hou wel van de zoete kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee om 2 stencils te combineren. Je hebt er een snoezige kaart van gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super lief gemaakt. en tof dat je gewoon meerdere mallen in 1 crea gebruikt, hihi doe ik ook af en toe juist door de inspiratie die jullie doorgeven. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart heb je gemaakt met de nieuwe release.
    Wat zijn het weer mooie mallen.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeel mooi dit babykaartje Monique...zo mooi die mallen gecombineerd, wat zijn er weer prachtige nieuwe uitgekomen...daar gaan mijn handen van jeuken om mee aan de slag te gaan...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief babykaartje. Leuk om te zien dat je ook delen van een mal los kunt gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat n dotje, deze kaart! Zou t liefst alles bestellen om gelijk te maken. Ontzettend gaaf, deze versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super lief babykaartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een lief kaartje gemaakt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze is ook heel gaaf! Leuk model kaart die voor vele thema's gebruikt kan worden. Jij hebt er een mooi geheel van gemaakt met het lieve wiegdeel als blikvanger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een lief kaartje. leuk zo die combi met 2 ddbd mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart! Vind de kleuren ook zo goed bij elkaar passen! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een schattig babykaartje Monique
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen