Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 5 december 2019

Tegoedbon voor het zetten van je schoen

Hallo allemaal,

Vandaag is het 5 december. En op deze dag heb ik, hoe kan het ook anders, een sinterklaaskaartje voor jullie. Ik heb hiervoor 2 Dutch Doobadoo mallen met elkaar gecombineerd.


Voor de basis heb ik de prachtige Shape Art Lily gebruikt. Echt een basis mal die je voor elke gelegenheid kunt gebruiken. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit zwart cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Ik heb hiervoor het Bella Lulu designpapier Sinterklaas gebruikt.

Dutch Shape Art Lily
470.713.184
470.713.184 Dutch Doobadoo Shape Lily


Daarna ben ik verder gegaan met de Card Art S. Ik heb deze overgenomen uit zwart cardstock en daarna de binnenmaat uit het Bella Lulu designpapier.

Dutch Card Art S
470.713.753
470.713.753 Card Art S

De letter S heb ik met 3D foam op de kaart geplakt. Zo krijg je een beetje diepte in je kaart.


Voor het oppimpen heb ik nog een ander Dutch Doobadoo artikel gebruikt. En wel de Paper Art Sinterklaas. Ik heb hieruit de tekst en de huisjes. Deze paper art is niet alleen leuk voor sinterklaas maar ook voor Kerst kun je deze ook heel goed gebruiken.

Dutch Paper Art Sinterklaas
472.950.005
472.950.005 Laser Paper Art A5 Sinterklaas

Verder heb ik de kaart opgepimpt met de sinterklaasmallen van Marianne Design.
De tekst komt uit het Bella Lulu knipvel Sinterklaas.
Sinterklaas is een oude stempel van Noor! Design en heb ik ingekleurd met copics.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne pakjesavond en tot de volgende keer!

Liefs,

Monique




Geen opmerkingen:

Een reactie posten