Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 28 september 2019

Bloghop Dutch Doobadoo oktober

Hallo allemaal,

We hebben weer supergave nieuwe mallen in onze collectie komende maand. Deze willen we graag met jullie delen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien en de vele mogelijkheden hiermee.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 28 september t/m 30 september 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter! 
Wat leuk dat je meedoet met de bloghop. Als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan en wel met de Card Art Open Haard. Wat een superleuke mal is dit toch!


Voor deze kaart heb ik weer 2 Dutch Doobadoo mallen met elkaar gecombineerd. De Shape Art Saphira en de nieuwe Card Art Open Haard. Dat vind ik nou zo leuk van de Dutch Doobadoo mallen. Je kunt ze zo leuk met elkaar combineren.

Card Art Open Haard
470.713.744
470.713.744 Card Art Openhaard

Van deze mal heb ik een dubbele kaart gemaakt. De achterkant heb ik gewoon dicht gelaten en tegen de shape art geplakt. Op de open haard heb ik het steentjes papier van Noor! Design geplakt.

Dutch Shape Art Saphira
470.713.159
470.713.159 Shape Art Saphira

Ik heb de kaart opgepimpt met diverse Noor! Designmallen. Ook het papier is van Noor! Design.  Door tijdgebrek noem ik ze even niet, sorry.  Maar even googelen op Noor! Design of kijken op de website van je favoriete hobbywinkel, dan vind je ze ook.


Bij een open haard mag een vuurtje natuurlijk niet ontbreken. Deze mal is van Joy en heb ik ingekleurd met copics. Ook de stempels van Magnolia heb ik ingekleurd met copics en met brushmarkers.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en natuurlijk voor je altijd leuke reactie. Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar 


Dan wens ik je nog heel veel plezier met het hoppen. 

Een hele fijne dag en tot de volgende keer!



21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart om in je huis te zetten met de koude natte dagen die al gaan komen.
    Deze kaart geeft echt gezelligheid af.
    Heel mooi Monique.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart met de haard en de leuke stempels van magnolia.Bedankt voor t delen Monique.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Monique.
    De openhaard is zo gaaf.
    Dat is wel een héle mooie mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie met dit stencil Monique, mooi haardvuur...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig en wat een leuke mal is dit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de mal leuk gebruikt Monique, leuk om ook de Magnoliastempels weer eens voorbij te zien komen, top gemaakt, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model kaart, die open haard maakt het heel gezellig daar kun je erg leuke tafereeltjes mee maken.En ook de stempels schitterend ingekleurd. Een heel gezellig geheel deze kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo prachtig gedaan 😍 heel erg sfeervol ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Jammer dat ik mijn kerstkaarten al klaar heb liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat knap om twee mallen te gelijk te gebruiken.
    Je hebt er een super gave kaart van gemaakt.
    De open haard is heel gezellig er bij.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik had hem al voorbij zien komen. zo leuk die combi van mallen en deze leent zich uitstekend voor de kerst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Warme, gezellige kaart! Laat de donkere (knutsel)avonden maar weer komen, heerlijk kachel en kaarsjes aan...

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je voor deze bloghop gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat vuurtje maakt het af! Ontzettend leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan om 2 mallen te comb ineren. Echt een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om deze 2 mallen met elkaar te combineren. Het levert een mooi warm geheel op. Ik krijg gelijk zin om de haard aan te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart. Ik vind het ook altijd zo leuk om 2 DDBD mallen samen te verwerken.
    Ik vind het ook super leuk dat je het in het kerst thema hebt gemaakt. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart, gezellig en leuk!!
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje Monique...wat leuk gecombineerd zo...heerlijk lekker knus bij de open haard...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart! Je krijgt er echt de "winterkriebels" van, als je deze kaart ziet!

    Creatieve groet, Gerine

    BeantwoordenVerwijderen