Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







donderdag 27 juni 2019

Bloghop Dutch Doobadoo - Collectie juli

Hallo allemaal,

Het designteam is weer helemaal weg van de nieuwe Dutch Doobadoo collectie en we hopen jullie ook! Dus nemen we jullie mee in onze gave bloghop!
 Geen fotobeschrijving beschikbaar.
Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de nieuwe collectie zien en de vele mogelijkheden hiermee.

Wat moet je doen om kans te maken op een supergaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 27 juni t/m 29 juni 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt en als het goed is, kom je net bij Tineke vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met deze gave mallen. En dit is mijn voorbeeld geworden. 

Voor deze kaart heb ik de Fold Card Art Kerstboom gebruikt. Dit is een vierkante kaart met op de voorkant een kerstboom. Bij deze kaart is het de bedoeling dat de kerstboom aan de kaart vast zit. Maar ja, jullie kennen mij haha, ik moet er natuurlijk weer iets anders mee doen. Ik heb de kerstboom namelijk gedeeltelijk los gesneden. Ik heb hiervoor de buitenste lijn van de kerstboom gebruikt.  Alleen boven de ster zit nog een stukje vast en onderaan bij de stam. Het gedeelte rechts naast de stam heb ik eraf gehaald. 

De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. De binnenmaten uit designpapier Jingle Bells van Noor! Design.

Dutch Fold Card Art Kerstboom
470.713.723
470.713.723 Art Fold Card Kerstboom


Hier kun je beter zien tot hoever ik de kerstboom heb los gesneden. Rechtsbovenaan mochten de poinsettia's natuurlijk niet ontbreken.


Ook de binnenkant heb ik opgepimpt. Langs de zijkant heb ik tussen het cardstock en het designpapier de nieuwe randmal geplakt.

In het midden heb ik op 2 stukjes designpapier de Jingle Bells Guirlande Garland geplakt. Daarop en ook verder op de kaart heb ik diverse Bella Lulu Gnomes geplakt.



En zo ziet de kaart er helemaal aan de binnenkant uit.

Om de bloghop verder te volgen, ga je vanaf hier verder naar


Dan wens ik je nog veel plezier met hoppen en een hele fijne dag. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en voor je altijd leuke reactie.

Tot de volgende keer!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.713.723 Art Fold Card Kerstboom   6011/0610 Paper bloc Jingle Bells  6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst   6002/1231 Jingle Bells Guirlande garland

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti  3000/0037 Bella Lulu Knipvel Jingle Bells    


21 opmerkingen:

  1. Een erg leuk kerstkaartje, wel handig als je er een aantal moet maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en leuk model met de kerstboom! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe creatie! Heel origineel dat je de mal net iets anders uitgesneden hebt... Vind het heel leuk gedaan! De rand aan de binnenzijde vind ik mooi opgebouwd met de onderdelen in andere kleurtjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh deze kaart brengt mij al in de kerststemming. Mooie materialen gebruikt. Ben fan van de Bella Lulu plaatjes. Fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi! Leuk hoe je de boom hebt uitgesneden zou ik nooit opgekomen zijn! Prachtige kleuren ook en die elf/kabouter is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om zo de kerstboom uittesnijden. Prachtige creatie is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kerst in de (hete!) zomer: waarom niet?! Zo'n leuke kaart maak je zelfs tijdens warme dagen. De vorm is echt een vondst.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kerst kaart is het geworden. Deze mal is dan ook wel weer erg leuk van DDBD. Het nieuwe kerst designpapier van Noor is ook zo super gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben echt fan van jouw creaties Monique, misschien juist wel om al je gave ideeën. Echt weer zo leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Its a lovely card with great design and wonderful details.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart!! Erg leuk gedaan met die kerstboom.
    Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kerstkaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De komende kerst hoeven we ons ook niet te vervelen, wat een leuke collectie is dit! Dit model is echt gaaf en wat heb je het tot iets geweldigs omgetoverd!
    Bedankt voor de inspiratie...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O....wow....wat gaaf gedaan zeg!
    En ook de binnenkant ziet er schitterend uit Monique....prachtige creatie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart !!! Mooie model !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk gedaan en wat een goed idee om de boom los te snijden. Dit maak het extra speciaal. Bedankt voor het delen Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijke kerstkaart met de boom en het leuke Jingle bells designpapier. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooh dit is een PRACHTIGE kerstcreatie Monique...wat een geweldige vorm is dit...prachtig designpapier gebruikt...en er is zoveel moois op te zien en zeker die gnoompjes en uiltjes vind ik zoooooo gaaf...bedankt voor het idee en voor de duidelijke uitleg....
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave mal,om kerstkaarten mee te maken. En ook jouw idee is super om een gedeelte los te snijden.
    Een schitterend geheel geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen