Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







maandag 27 mei 2019

Bella Lulu Bloghop - Leef

Hallo allemaal,

We hebben weer een TE gek nieuw teksten knipvel bij Bella Lulu voor jullie. Deze past ideaal op je lay-outs of kaarten.

** klik {HIER} om het Bella Lulu knipvel te bestellen **

5000/0006 Bella Lulu Tekstvel Leef
Om jullie te inspireren hebben we weer een toffe bloghop voor jullie.
Wat moet je doen?


  • Ga 27 mei 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je de bloghop volgt en als het goed is, kom je net bij Thera vandaan. Ook ik ben aan de slag gegaan met het superleuke knipvel. En dit is mijn creatie geworden.


Voor de basis heb ik een nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art gebruikt die eind deze week in de winkel zal liggen.

Dutch Shape Art
470.713.176
470.713.176 Shape Art

De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit kraft en nog een maatje kleiner uit designpapier Bride & Groom van Noor! Design.

In het midden op de kaart heb ik de letters uit de Dutch Art Alphabet 5 gebruikt. Ik heb ze uit wit cardstock overgenomen en gemat met designpapier. 

Dutch Art Alphabet 5
470.990.113
470.990.113 Dutch Art Alphabet 5 

En parels maak ik natuurlijk met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

De tekst uit het knipvel heb ik op het blaadje van de Crafty Cocktail typmachine geplakt. En rechtsboven heb ik de nieuwe Summer Vibes Flower geplakt. Wat een gave bloem zeg!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Om de bloghop verder te volgen ga je vanaf hier verder naar


Veel plezier nog met het hoppen!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

6011/0608 Paper Bride & Groom470.713.176 Shape Art  470.990.113 Dutch Art Alphabet 5  870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit  

5000/0006 Bella Lulu Tekstvel Leef 6004/0011 Crafty Cocktail Typemachine    6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower  


5 opmerkingen: