Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zaterdag 9 juni 2018

Bella Lulu Bloghop

Dag allemaal,

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, ons nieuwe merk Bella Lulu. Exclusief verkrijgbaar in onze winkel Noor & Zo. We zullen nu met regelmaat leuke producten gaan brengen onder dit merk. Als eerste binnen gekomen zijn de memorydex kaartjes in de kleuren wit, kraft en zwart aardstock. Ze zitten verpakt per 25 stuks en de prijs is 4,95 per setje.


foto van Jolanda Bergmans. foto van Jolanda Bergmans.foto van Jolanda Bergmans.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien. Vandaag starten we onze eerste Bella Lulu bloghop waarin iedereen aan de slag is gegaan met de memorydex kaartjes. 


Wat moet je doen?

  • Ga tussen 9 juni t/m 11 juni 2018 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten, kom je terug naar het blog van Noor & Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Wat leuk dat je meedoet met onze eerste bloghop. 
Als je de bloghop volgt, kom je als het goed is, net bij Daisy vandaan en ben je bij mij terechtgekomen. Ook ik ben aan de slag gegaan met de memorydex kaartjes. En dit is mijn voorbeeld geworden.





Ik heb er gelijk maar 2 gemaakt haha. Want het is echt zo leuk om deze te maken. 

Omdat het kaartje niet geschikt is om met water te bewerken, heb ik uit Schut papier het kaartje overgenomen en iets kleiner uitgeknipt. 

Hierop heb ik de 2 nieuwe Dutch Doobadoo masks gelegd en ingesmeerd met de structuurpasta. Daarna heb ik het op kleur gebracht met Dylusions inkt en verder opgepimpt met malletjes en stempels. Tot slot nog een doodle randje erom heen en klaar zijn ze. 

Mocht je de kaartjes in het echie willen zien? Kom dan vandaag (9 juni) gezellig naar het Mega Hobby Festijn van Noor & Zo in Waspik. Want daar mag ik vandaag een demo geven met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo.

Om verder te hoppen ga je hier naar het blog van 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en natuurlijk ook voor je leuke reactie.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en nog veel plezier met de bloghop. Tot de volgende keer! 

Liefs,



Uiteraard zijn de artikelen die ik gebruikt heb, te bestellen in de webshop van Noor & Zo. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop.

470.715.126 Mask Art A5  470.715.127 Mask Art Rocks  

474.300.005 Rolodex / memorydex kaartjes 25 st. wit  870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml  

6410/0468 Stempels  Script  21435-045 Figuurpons medium 2,5cm-1" hart

6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful  603N Nuvo embossing powder crystal clear 

 Mini Distress Ink Pad   Picked Raspberry  Mini Distress Ink Pad Black Soot

6002/1107 Stans SCR@P Triangles  6002/1108 Stans SCR@P Hexagons





17 opmerkingen:

  1. Ook al zo,n leuke creatie! Ik ben niet zo van dat geklieder maar vind dit toch wel heel leuk!! Groetjes ayten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi monique
    wat heb je weer 2 mooikes gemaakt,
    heb gisteren ook de hartjes pons aangeschaft (volgens mij vorige week bij jou gezien, maar dat weet ik niet meer zeker), en ga daar vandaag maar eens mee aan de slag.
    met de technieken die ik vorige week van je geleerd heb - die met de veertjes, de ondergrond.
    ik hoop weer verder.... succes vandaag op de grote dag
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een inspiratie! Ga het kliederen zeker weer oppakken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord gaaaaaaaaf , ik weet nig niet hoe ik dat allemaal op zo’n klein kaartje ga krijgen maar ga oefenen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de Memorydex kaartjes al wel in huis, maar nog niet gebruikt. Dank voor de leuke inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer zo'n leuke kaartjes, misschien toch maar zo'n ding aan gaan schaffen, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creatieve kaartjes zijn het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze zien er ook weer geweldig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zijn ze Monique! Ik heb ze in het echt gezien en dan zijn nog mooier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ok weer zo mooi. Vooral het kleurbebruik vind ik super. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave memory dex kaartjes. Kan me voorstellen dat het zo verslavend werkt. Misschien is dat de reden ik er nog niet aan begonnen ben....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kunstwerkjes op z'n klein stukje papier !

    BeantwoordenVerwijderen