Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







vrijdag 21 oktober 2016

Challenge Hobbyvision #55 Kerst

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij HobbyVision. Deze keer is het thema Kerst. En om het gemakkelijker te maken moet het een CAS kaart zijn. Nou gemakkelijk is het zeker niet voor mij hihi. Normaal ben gewend om de kaart vol te plakken en dat is bij een CAS kaart net niet de bedoeling. Voor degene die niet weten wat CAS is. CAS staat voor Clean and Simpel. Dus een kaart zonder veel poespas. Dit is dan mijn CAS kerstkaart geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Flag gebruikt. De grootste maat heb ik uit kraft geknipt, een maat kleiner uit crème kleurig cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier. Het designpapier is het nieuwe winterpapier van Maja Design.

Daarna heb ik de Shape Art nog een keer overgenomen uit kraft papier ( de een na kleinste maat) en de kleinste maat uit designpapier.

De stempel (van Noor! Design) heb ik gestempeld op het crèmekleurig cardstock, die ik eerst uit een cirkel gestanst heb. Uit het designpapier heb ik een grotere cirkel gestanst. Beide daarna op elkaar geplakt.

Dan links nog de poinsettia van Noor! Design en de kerst tekst op een banner. De banner heb ik met foamblokjes erop geplakt. Zo krijg je dan net meer diepte erin. 

Nog een paar parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen en klaar is de kaart.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Misschien ga ik nog wel een keer een CAS kaart maken. Want ik vind het wel leuk om te doen. Dus wie weet hihi. Want eigenlijk hoeft een kaart niet altijd volgeplakt te worden en is een eenvoudige kaart ook heel mooi.

Ik hoop dat jullie ook deze keer meedoen met onze challenge. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten