Over mij

Hallo, Wat leuk dat je mijn blog komt bekijken. Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Monique, woon samen met Gert en heb 2 zoons Robin en Thijmen. Van jongs af aan ben ik altijd wel creatief geweest. Haken, breien, borduren, textiel schilderen en sinds 2011 helemaal verslaafd aan kaarten maken. Ik ben begonnen met borduren en 3D. Daar is nu stempelen en scrappen bijgekomen. Dat vind ik nu wel het leukste om te doen. Ik hoop dat je mijn blog leuk vindt en een reactie is altijd welkom.







zondag 1 juni 2014

Vogelkooi

Hallo allemaal,

Ik ben deze keer met de vogelkooi 470.713.502 van Dutch Doobadoo bezig geweest. Ik heb nu de vogelkooi in één keer overgenomen op wit papier. De vorige keer had ik 2 helften apart uitgeknipt.

Eerst heb ik de tekststempel van Noor! Design bewerkt met Versamark en daarna op de vogelkooi gedrukt. Hierna heb ik de vogelkooi met grijze, zwarte panpastel gekleurd. Grijs linksboven en zwart rechtsonder. Het midden heb ik licht gelaten.  De vogelkooi heb ik daarna gefixeerd. 

Dan heb ik de Metall mask 470.715.015 van Dutch Doobadoo gepakt en linksboven gedeeltelijk op de vogelkooi gelegd. Hierna Modelliercreme zilver van Viva erover gesmeerd.

Zodra dit opgedroogd was, heb ik de swirl stempel van Noor! Design bewerkt met Versamark en aan de rechterkant gedeeltelijk op de vogelkooi gestempeld. Daarna ben ik er met roze (Magenta) panpastel eroverheen gekleurd. Dus over het zwarte gedeelte.

Ik ben aangestoken door Diny Sprakel met het doodel virus. Zo leuk om te doen. Mijn eerste doodel creatie is het vogeltje die bij dit vogelkooitje hoort. Met de vakantie ga ik mij hier meer in verdiepen en zullen jullie meer hiervan zien.

Aan de zijkant heb ik van de nieuwe mal van Noor! Design de zijkanten afgeknipt en aan beide zijdes van de vogelkooi geplakt. Onderaan heb ik de hoekjes geplakt die ook bij deze mal horen. Rechtsboven heb ik 2 vlindertjes geplakt. Deze horen bij de ronde vlindermal van Noor! Design.

Door de spijlen zie je nog een bomenstempel van Noor! Design. Eerst heb ik die bewerkt met Versamark, daarna op zwart papier gestempeld en witte embossingpoeder erover gestrooid. Dit weer verhit met de heattool.




Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer! 

Liefs,
Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten